Ha powervrouw! Durf jij te zijn wie je bent?
Veel eigenaressen van webwinkels laten niet zien wie ze zijn. Zo laat je een groot ‘stuk branding’ liggen.
Even voor de duidelijkheid: ‘branding’ = naam, term, teken, symbool of ontwerp (of een combinatie daarvan) bedoeld ter identificatie van de goederen van een verkoper, én om die goederen te onderscheiden van die van andere verkopers.
Juist. Een merk zijn dus! Herkenbaarheid, je imago. Lastig als je bijvoorbeeld kinderkleding online verkoopt, want nu weet je dat je dus niet je branding kan halen uit je assortiment, want je bent daarin niet de enige..
Hoe moet je je onderscheiden zodat jíj degene bent die in het hoofd van de klant opplopt? Wie ben jij en wat laat je daarvan eigenlijk zien in je webwinkel?
De vijfde editie van de Powerdag van VrouwenPassie heeft als thema ‘durf te zijn’. Op deze dag laten ze zien hoe bijzonder én belangrijk je bent. Want soms vergeten we dat weleens, toch? Daarom geven ze je op de Powerdag de energie en inspiratie om het verschil te (blijven) maken.
Powerdagen draaien om de kracht in jezelf, je vrouw zijn, je bewustworden van je eigen uniek zijn en dat je die van binnen kan en mag voelen en naar buiten toe uitstraalt.
De eerstvolgende Powerdag staat gepland op 17 januari. Met een gastspreekster als Marlies Dekker en het thema ‘durf te zijn’ is het de mooiste en meest inspirerende start die je jezelf voor het nieuwe jaar kunt geven.
Je kunt hier workshops volgen maar ook speedsessies met diverse coaches, waaronder MOI! Superleuk natuurlijk en ik raad jullie allemaal aan om te gaan.
Heb je me vorige keer niet gesproken op FlavouritesLive of ben je gewoon benieuwd wie ik ben en wat ik te bieden heb, kun je me ook mailen en dan spreken we af. Gezellig!