Oh, wat zie ik toch nog vaak bedrijfsmails langskomen met als onderwerp: nieuwsbrief nr. x.

ZO ZONDE!!! Waarom zou ik zo’n mailtje openen?? Het is niet aantrekkelijk, niet spannend en niet aanlokkelijk. Wat wel weer goed is, is dat deze bedrijven een nieuwsbrief sturen, want dit is één van de sterkste vormen van marketing en van je zelf laten zien aan de (potentiële) klant.

 

Hier even in het kort wat manieren om waanzinnige email-titels te maken, en als het even kan, gebruik ze het liefst allemaal in een keer. Zo zullen er meer mensen je mailtje openen en dit brengt je dichter bij een verkoop! Als je deze kenmerken in de titel kan verwerken, ben je al een heel eind op de goede weg:

– pakkend

– aandachttrekkend

– ontzagwekkend

– belangrijk

– intrigerend

– dwingend

– nieuwsgierigheid opwekkend

 

Voorbeeld?

Kijk nu eens naar dit nieuwe fantastische product! Of

Dit fantastische nieuwe product, dat móet je gezien hebben! Etc.

In tegenstelling tot:

Nieuw binnen.

 

Denk jij vaak na over je email-onderwerpen? En heb je nog meer tips? Let me know, hieronder!

 

Als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief, of aanmeldt voor één van de trainingssessies, dan krijg een veel uitgebreidere uitleg over het hoe en waarom top-titels met bijbehorende nieuwsbrief/ E-zine  je sterkste wapen is!

 

Gwendoline 

Titelplaatje: johnfdoherty.com

The following two tabs change content below.

Gwendoline

The Boss
Dol op: zon, chaos, drop, sushi, surfen op het web, brainstormen, plannen maken, bodybalance, verslinden van (e)boeken, Baileys, zoete witte wijn, water, nagellak en lachen. Heel veel en heel vaak. Hou niet van: onrecht, pesten, kou en opruimen. Je zal me nooit zien met: Crocs, te hoge hakken, hoogblond haar, bier.

Leave a Reply