De vormen van content marketing voor jouw webshop

Webshop content strategie

Er zijn vier belangrijke soorten content op het internet: tekst, grafisch, audio en video. Elke soort content heeft zijn eigen voor- en nadelen en elke vorm kan ook verschillende doelgroepen aanspreken. Wanneer je jouw webshop content strategie bepaalt is het goed om eerst bij jezelf na te gaan welke content vorm(en) het beste bij jou… Read more…

Gratis e-book over productfotografie

Je eigen productfoto´s maken doe je zo! Uit een onderzoek van GFK blijkt dat het gebruik van goede afbeeldingen steeds belangrijker wordt voor de Nederlandse consument. Webshop bezoekers bepalen in twee tot tien seconden of ze graag verder kijken en een product willen kopen. Met een goede belichting en het verscherpen van webshopafbeeldingen wordt het… Read more…

Instagram voor webwinkels: de do’s en don’ts

Hoe maak je van je webshop een merk? Een merk is herkenbaar en heeft een eigen gezicht, het creëert een lifestyle, een gevoel dat mensen aantrekt. Instagram is momenteel hét platform om een merk beleving neer te zetten. Begin met onderzoeken: welke uitstraling wil je bereiken? Wat maakt jou en je webshop anders dan je concurrent? Dit… Read more…

1 2 3 10