Uuuuuuuren… Nee, opgeteld wel weeeeeken ben ik bezig geweest om alle foto’s te maken, bij te werken, de achtergronden te witten. Wat een werk.. Nu ken ik iemand die dat niet alleen leuk vindt om te doen, ze doet het ook nog eens erg mooi! Op websites van (web)winkels staan de producten meestal netjes afgebeeld,… Read more…
Powervrouw
Ha powervrouw! Durf jij te zijn wie je bent? Veel eigenaressen van webwinkels laten niet zien wie ze zijn. Zo laat je een groot ‘stuk branding’ liggen. Even voor de duidelijkheid: ‘branding’ = naam, term, teken, symbool of ontwerp (of een combinatie daarvan) bedoeld ter identificatie van de goederen van een verkoper, én om die… Read more…
Moeite met focussen..?

Degenen die me kennen weten het: ik ben de ultieme multitasker. De moeder van alle multitaskers. En ik was er ook heilig van overtuigd dat het een goede eigenschap was. Wat zeg ik, mijn beste eigenschap! Lekker handig toch, alles tegelijk kunnen doen. Schiet je tenminste op! Maar Read more…
Social media: het parallelle universum?
Social media marketing IS het parallelle universum van de echte wereld. Wat je zou doen in de echte wereld, moet je doen in de social media wereld. Wat je nooit zou doen op een netwerk evenement, doe dat ook niet in de social media. Klinkt simpel maar stel je eens voor.. Read more…
Mythe: er is 1 juiste manier om sociale media te gebruiken.
Ik hoor vaak om me heen: ik wil eigenlijk niet aan Twitter beginnen (of een ander sociaal netwerk, zoals Facebook, Linkedin, Pinterest), maar als het dan toch moet, kun je me dan leren wat de juiste manier is? Mijn standaard antwoord is: Read more…
Ken je Pinstamatic al?

Woei… Net iets leuks ontdekt!! Zoals je misschien al weet ben ik fan van quotes en van pinterest, dus pinstamatic.com klonk als muziek in mijn oren. En ja hoor, net zo leuk als het klinkt! Pinstamatic laat je websites, Read more…
Geheim..
Flavourites Live! business!
Voor degenen die zich afvroegen waar mijn regelmatige mails en blogs bleven, ik heb een klein excuus: druk bezig met het voorbereiden van niet één, maar twee plekken op Flavourites Live!! Ja, je leest het goed: drie dagen lang staan we daar met onze webshop op hét webshopevent van het jaar, én tegelijkertijd 2 dagen op… Read more…
Klantwaarde verhogen, URL teksten en cross-selling

Klantwaarde verhogen Als je regelmatig producten verkoopt en je je doelgroep een beetje kent, is het tijd om de klantwaarde te verhogen. Met andere woorden: meer uit een klant halen. En dat kan je op die verschillende manieren doen! Cross-selling Cross selling houdt in dat je aan je bestaande klanten ook andere producten probeert te verkopen.… Read more…
KvK, goede doelen en eerlijk
Corrina van Fracor Creations heeft ook om een review van haar shop gevraagd. Ik werd direct nieuwsgierig: welke creaties zouden dat zijn! Op de home page zie ik dat het gaat om mooie handgemaakte kadootjes, leuk! Deze webwinkel is ontstaan uit een actie voor het goede doel. De verkoop van haar creaties staat dan ook… Read more…